Saturday, October 31, 2009

Sensei..

31/10/2009- 8.00am

Malam 30/10/09 dlm klu 8.00pm mcm 2, aku dapat msg dari Nyza "yunk jom p mkn"..bile bace je msg 2..aku pe lg..punya la TERUJA...bukn pe coz aku gah lapo time 2..so aku pn blas "oder kan aku dulu..Beehon Tomyam + Air suam"..[bajet nk jimat] "jap lg aku sampai".

Sesampai je kat kedai makan yg biase ktorg lepak [Arun Thai], aku nmpak NUa, Lin, Fad n NYza dah lame tunggu aku...sampai sejuk fud dyorng..[sory wei..aku set rmbut yg lame]..so makn2..pas 2 nua tnye "wei jom WAYANG"..aku dah ler fobia gan word "WAYANG".."cite pe?".."Ninja".."jom lah bukan slalo"..aduhai..aku nie mane la berduit skrang nie..nk mkn pun bercatu nie kan pula nk g tgk movie...

Tapi dari cara Nua cerita..cam best la pulok movie Ninja 2...so pas dipujuk rayu oleh kawan2..n aku mulai terpedaya.."oklah aku join..kul bape?".."tgk midnight la yek".."11 lebih mcm 2..".."ok g bli tiket".."t amik aku kat gumah"..[Nua yg ajak..so dy yg g bli..hehhe]

So dlm kul 10.30pm mcm 2..Nua dtg nek keta gn Nyza n Fad..Lin xikut. Nak simpan wet tok movie "Pisau Cukur" katanye..MOvie mula dlm kul 11.20pm mcm 2..

Secara keseluruhannya..cite Ninja nie boleh la [dr 5 aku bg 3 stgh bintang]..cite action kan...mengisahkn 2 org pelatih pusat ninja nie yg sama2 bersaing tok dapatkan gelaran n pedang ninja pusaka..tp yg sorang nie jenis emo skit..xpuas ati gn ninja sorang lg nie [omputih]..so bile time latihan berlaku la pergaduhan yg mnyebbkan tok guru menghalau si ninja yg emo nie...nk dipendekkn cite..ninja yg emo nie bersumpah akn mdapatkan pedang samurai 2 dgn ape cara skali pun..mcm2 la koje dy dah wat..dari jd gengster, pembunuh upahan..n mcm2 keje haram sy dah wat...bile tibe nk amik pedang 2..tok guru yg bijak nie g ler sorokkn mentang 2..dy tugaskn ninja baik ni gn anak pompuan dy [cun ooo..] tok g simpan pedang 2..

Bila ninja emo ni mai nk mintak pedang 2..tok guru xbori do..."po mulo eh den kono bori podang 2 kek kau".."esei lobeh layak dari omputih 2.." [lebih kurang la dialog dyorg]..disbbkn dy mmg emo..so pe lg...habis ler sume ninja junior kat sek ninja 2 dibunuhny...pncung sana, cntas sana..darah mncurah2 mmbasahi bumi..n paling ngeri bila pala tok guru kena pancung...sadis gile..golek2 cam bola..huhu...pas 2 mula la adegan kejar mngejar, cari mencari, pancung memncung, tumbuk, sepak..arghh macm2 lg r...smata2 nk daptkan pedang 2..nk taw pe jd pas 2??..TENGOK la sendiri..hehe...pape pun best gak cite nie..tok yg minat action..seswai gat...so slamat MENONTON NINJA...SENSEI hehe


salah satu poster cite Ninja..

No comments:

Post a Comment