Wednesday, October 27, 2010

Model ke saya?

Nak jadi model ke cikgu nie? haish ngengada tol. Haha..entry nie just nk tunjuk beberapa pic yg diambil oleh Yazid a.k.a Budak Pensel dgn menggunakan kamera canggihnye..hehe photoshot nie saje2 je..bukn lah niat nk jd model pun. Just suke2.
.
.
.
.

.
.

Lagi pun Budak Pensel xcaj ape2. Nak tingkatkan skill katenye. Disampin
g suke2 nie byk gak ler blja gan Budak Pensel tentang teknik2 amik gmbo (dapat gak ilmu) xsia2 ikut photoshot..
Terima Kasih Budak Pensel..nnti kita photoshot lg ye..
wee..


~Pic tak edit pun coz aku xpndai nk edit2 nie.
.(masih menuntut lg) hehe
~Pic model2 lain aku xuplod, sebb nie blog aku..haha (kalau uplod tanpa kebenaran nnti kena marah lak)
~Lokasi: Jusco Kinta, Gunung Lang..
(^^,)

~Gambar tak menggambarkan kehidupan..betul ke?

2 comments:

apambalik said...

aktif berblog nampak?hihihi upload la gmba aku skali..

ThE kOpi suSU said...

haha belog aku biase2 je...xmcm korang sume..gempak...
~xmau la..nnti org ingt nie belog ko lak..hahha

Post a Comment