Tuesday, November 10, 2009

ishk..apa ni?


Perasaan apa sebenarnya nie...kenapa perasaan ini muncul dgn tiba2. Kadang2 aku berasa gelisah, takot, seronok, sedih, semua ada. Bercampur aduk..sehinggakan aku xpasti perasaan apakah yg bermain disekeliling aku..adus..nape leh jadi mcm nie...mungkinkah aku dilamun cinta? mungkinkah ada sesuatu yg akan berlaku? atau mungkinlah ini hanyalah pergolakkan dlm diri ku..Mungkin juga aku terlalu merindui seseorng, yg pernah aku cintai setulus atiku ini..rinduku juga pada keluarga dikampung..sampai kapan aku harus bergini...Subhanallah..

Ya Allah bantulah hambamu ini menghadapi semua dugaanmu..tabahkan dan kuatkan lah hati ini utk mengharugi semua cabaran yang engkau telah tuliskan utk diriku ini...

5 comments:

LEMONADE said...

adakah kamu merindui sy..?? hikhik

ThE kOpi suSU said...

sis lemonade..prasan..hakahk

Azuan said...

moga jadi lebih kuat dengan dugaan nie hoho..

AiSyAh HuMaIrAh said...

Kuatkan lah semangat mu utk hadapi dugaan wahai sudara

epullani said...

ehehehehe semoga tabah dengan dugaan

Post a Comment